Sunday, February 2, 2014

Home deco for new entries



Today I am showing you a little bit of my home deco and the new pieces which have entered this week to The Midnite Blues all in black :)
Click for details :)

Hoy os muestro un poco de mi casa y las nuevas cosas que han entrado esta semana a The Midnite Blues todas de color negro :)
Hacer click para ver los detalles :)





My new retro clubmaster shades from Sunglass Junkie (love the name hehe) in black , just a classy next to the Mas Linda Design leather fringe necklace, so ethnic and chic :)

Mis nuevas gafas estilo retro clubmaster de Sunglass Junkie (me encanta este nombre) en negro, y al lado mi collar de cuero negro y flecos de Mas Linda Design, super étnico y chic :)



New heels from Goddiva in black with golden details, so 80s, love them!
Nuevos zapatos de Goddiva en negro con detalles dorados, super ochenteros!




My new best friend in form of bag from Persunmall which I adore due to the simple cut and the 4 zips in each edge, just perfect!

Mi nuevo mejor amigo en forma de bolso de Persunmall que me encanta por su core simple y sus 4 cremalleras a los lados, perfecto!




Details:
Bag/bolso.- Persunmall (here)
Shades/Gafas de sol.- Sunglass Junkie (here)
Heels/tacones.- Goddiva (here)
Necklace/Collar.- Mas Linda Designs (here)

2 comments: