Monday, March 17, 2014

Back in town (+ giveaway winners)




Here I am back from Rome... I looove so much this city!! The weather is always mild, people are so welcoming, art and history is everywhere.. there's a special atmosphere... and yes also so much traffic hehehe
I took some pics on the most emblematic places that I will be showing you soon!!
For today I leave you with a special outfit, special because I rarely wear lots of colors, but for this occasion I decided  to change :)
Every item in this outfit is really original and unique. Starting today from toes to head.. I adooooore my new Finsk green snake heels. Really a difficult piece to find, they are just superb, the cut out details, the color and obviously the snake print leather. I loveee so much snake accesories you know! You can check their website for more crazy and original shoes, really it's worth it!
Going up, I am wearing my  faboulous Chi Chi Lucy dress which is just lovely ( I specially love the upper part :) ) and it perfectly matches my snake heels :) sooo chic!
And what about the red details?  ZeroUV Cat Eye sunglasses, sooo crazy!! and leather jacket!
Happy Monday!! Today: Milano!
Ps. Winner results for my Sunglass Junkie giveaway below!!

Ya estoy de vuelta de Roma ... Me gusta taaaanto esta ciudad ! La temperatura es perfecta , la gente es muy maja, arte  e historia por todas partes .. hay un ambiente especial ... y sí..también mucho tráfico  hehehe 
Hice algunas fotos de los lugares más emblemáticos que pronto os enseñaré!
Pero hoy os dejo con un outfit especial , especial porque pocas veces uso muchos colores, pero para esta ocasión decidí cambiar :)
Cada cosa de este outfit es  super original y única. Empezaré de los pies a lacabeza .. Me encantaaan mis nuevos zapatos de serpiente verde de Finsk. Realmente es difícil encontrar zapatos así , son sencillamente únicos , la forma, el color y, obviamente, el print de serpiente . Ya sabéis que me encantan los accesorios de serpiente! Podéis visitar su página web para ver los zapatos más locos y originales , de verdad  que vale la pena !
Si vamos subiendo llegamos a mi precioso vestido Lucy de Chi Chi dress que es simplemente monísimo (me encanta la parte del pecho) y queda perfecto con mis nuevos zapatos :) super chic!
Y llegamos a los detalles rojos,  gafas de sol rojas en forma de ojo de gato de ZeroUV, taaan chulas!! y chaqueta de cuero!
Feliz Lunes, hoy a Milano!!
Pd. los ganadores de mi concurso con Sunglass Junkie mas abajo...












I was wearing:
Dress/vestido.- Chi Chi Clothing (here)
Jacket/Chaqueta.- Mango
Heels/Tacones.- Skin by Finks (here)
Sunnies/Gafas de sol.- Zero UV (here)

And the winners are.... (those in the right)


14 comments:

  1. Absolutely love your dress!
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. me encantan los zapatos, el vestido y las gafas de sol!!!! todo! pero por favor no adelgaces más!!!!!

    C*

    ReplyDelete
  3. Muy bonito el vestido!! y gracias por el sorteo, soy una de las ganadoras enhorabuena a todas!!

    ReplyDelete
  4. OHHH he sido una de las ganadoras!!! que tengo que hacer. mariposaaprendiendoavolar@gmail.com

    ReplyDelete
  5. qué suerteee!! gracias, gracias, gracias!, estás monísima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo también he sido ganadora! qué hacemos?

      Delete
  6. Estas preciosa ,un vestido precioso,mil besos.
    www.fashionismylifebyestefania.com

    ReplyDelete
  7. Bonito vestido ^^

    lemondemonamour.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. Hola chicas!!! felicidades!! pronto os contactara la empresa y os preguntara vuestros datos para poder enviaros el premio!!!
    xxx

    ReplyDelete