Monday, July 30, 2012

Intercity! :)


Hi sweeties! After some days out I am back with some new outfits!
I wore this outfit last week when going to an Italian Aperitivo with some friends. What do you think?
I personally love the sequined jacket, I had already wore with this original leggings, do you remember?
This is my last week working J, and I am planning to go around Catalonia some days before leaving to Peru! Any suggestions?

Happy Monday!

Hola chic@s! Después de algunos días fuera estoy de vuelta con nuevos outfits!
Este outfit me lo puse la semana pasada cuando iba a un aperitivo italiano con unos amigos. ¿Os gusta?
Personalmente me encanta la chaqueta de lentejuelas, que ya había llevado con estos leggings tanoriginales, ¿os acordáis?
Esta es mi última semana de trabajo J, y estoy planeando ir por Cataluña unos días antes de irme hacia Perú! ¿Alguna sugerencia?

Feliz Lunes!
















I was wearing: 
Sequined jacket/ chaqueta lentejuelas.- Zara
t-shirt.- Mango
Shorts.- ¿
Wedges.- Zuecos.- Zara

12 comments:

  1. Sexy lady! Me gusta mucho!! Estas super guapa

    ReplyDelete
  2. Me encanta la chaqueta de lentejuelas!!
    Besitos
    www.missblondefashion.com

    ReplyDelete
  3. Gorgeous look!! Love your jacket and the more casual form you styled it in!! :)

    Take care, Daniella xox

    ReplyDelete
  4. esa chaqueta la estuve buscando sin suerte muuuucho tiempo...sabes si es posible hoy por hoy encontrarla en algun sitio???


    -----------------
    --------------------------
    ---------------------------------
    http://rosaestilosayotrascosas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Wow, that's great outfit! Jacket is so nice!

    ReplyDelete
  6. Hello dear, this sequined jacket is so beautiful! Lovely look:) Thx so much for your sweet comment and for following back.
    keep in touch.
    xx chris

    ReplyDelete
  7. Hola, me encanta la chaqueta, te queda genial!!!

    www.forevertrendy.net

    Besis

    ReplyDelete
  8. Me encanta la chaqueta!! Tmabien la quiero, jaja! Gracias por seguir, ahora tmb os sigo con Bloglovin, ya seguia por gfc ;-)

    xoxo lorena

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Me encanta la chaqueta!! Un look monisimo!
    Nos seguimos por GFC?
    Un besazo!!
    http://albispretty.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. This glitter jacket is stunning

    wanna follow each other bloglovin and GFC ?

    Kisses

    Hannah

    Elegantesque Blog

    ReplyDelete
  11. Adoración total por este look ♥ me encanta la chaqueta :) !!

    Besitos.

    Jen♥

    ReplyDelete